رتبه نخست شرکت تدبیر سازه تامین در بین شرکت های مجری مولد سازی در شستا

به گزارش روابط عمومی شرکت تدبیر سازه تامین؛ در جلسه شورای معاونین شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) شرکت تدبیر سازه تامین در بین شرکت های مجری مولد سازی در این هلدینگ رتبه نخست را ازآن خود کرد.

 

در این جلسه که در تاریخ ۱۹/۳/۱۴۰۲ در محل هلدینگ سرمایه گذاری تامین اجتماعی( شستا) با حضور دکتر عارف نوروزی مدیرعامل شستا؛ حمیدرضا هوشیاری مدیرعامل هلدینگ سیمان تامین و جمعی از مدیران برگزار شد شرکت تدبیر سازه تامین با ۴۶ فقره پروژه و مجموع ۴.۴۱۶.۲۴۷ مترمربع پروژه در دست مولد سازی رتبه نخست در بین شرکت های مجری مولد سازی در شستا را کسب کرد.

شرکت های طرح و سامان و ایرانسازه به ترتیب با ۳۰ فقره ،۸ فقره و ۳۴۴.۶۲۴ هزار مترمربع و ۳۳۵.۶۵۱ هزارمتر مربع رتبه های دوم و سوم این گزارش را به خود اختصاص دادند.

گفتنی است شرکت تدبیر سازه تامین با مدیریت عملگرا و جهادی فقط در طول ۱۲ ماه توانسته است رکوردها و اقدامات کم نظیری به ثبت رساند.

مولد سازی همیشه در نظام جمهوری اسلامی ایران به منظور جلوگیری از راکد بودن اموال و دارایی های دولتی مورد توجه مقام معظم رهبری و شهید جمهور آیت الله سید ابراهیمی رئیسی بوده است که شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی( شستا) با ظرفیت قابل اتکای خود یعنی شرکت تدبیر سازه تامین توانسته نوک پیکان خط مقدم این اقدام ملی باشد.

 

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است