جلسه شورای مدیران شرکت تدبیر سازه تامین برگزار شد

 نخستین جلسه شورای مدیران شرکت تدبیر سازه تامین در سال ۱۴۰۳ با حضور مدیران و سرپرستان بخش های مختلف شرکت در اولین روز از دهه کرامت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور برند شرکت تدبیر سازه تامین محسن عبداللهی ثابت مدیرعامل شرکت در ابتدای جلسه ضمن تبریک اعیاد مبارک دهه کرامت به صحبت در خصوص مسائل جاری پرداخت.

عبدالهی ثابت در ادامه افزود بنده از واحد هایی که در راستای آماده سازی گزارش مجمع تمام تلاش خود را پای کار گذاشتند تا گزارشی جامع؛ شفاف و دقیق به جامعه سهام داران ارائه شود تشکر و قدردانی میکنم و حقیقتا توانستیم امسال سالی متفاوت در آماده سازی گزارش مجمع و ارائه آن رقم بزنیم و اعتمادی که پیش تر با انجام پروژه های متعدد از سوی هلدینگ سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی (شستا) و هلدینگ سیمان تامین( سیتا) جلب کرده بودیم را دو چندان کنیم و به عنوان مجموعه ای قابل اتکا در شستا و سیتا تلقی شویم.

در ادامه به ترتیب یوسفی خالقی مدیر حقوقی و املاک؛ مریم قائنی مدیر مالی و منابع انسانی؛ سید کاظم بني فاطمه مدیر طرح؛ توسعه و برنامه ریزی ؛ محمد علیها مدیر کنترل پروژه و مستند سازی ؛ الهام احمدی سرپرست امور پیمان و قرارداد ها ؛ امیرحسین مرادی مدیر فنی و محمد سبحانی سنجبد مدیر اجرایی و عضو موظف هیئت مدیره به ارائه گزارشات مفصلی از فعالیت های جاری و چالش های روبه رو ارائه دادند.

در پایان محسن عبدالهی ثابت ضمن تشکر و قدردانی از همه واحد ها نوید آینده ای روشن و سالی سرشار از موفقیت را به مدیران و سرپرستان شرکت داد و از آنان خواست تا بیشترین توان خود را برای پیشبرد اهداف به کار گیرند..

تدبیر سازه تامین؛ تدبیری نو بر مدار مولد سازی

روابط عمومی و امور بزند شرکت تدبیر سازه تامین

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است