تدبیر سازه ۲۴ ساله شد

به گزارش روابط عمومی و امور برند شرکت تدبیر سازه تامین این شرکت در واپسین روزهای سال ۱۴۰۲ با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران و کارشناسان (۴+۲۰) شد.

محسن عبدالهی ثابت مدیرعامل شرکت تدبیرسازه تامین گفت: خرسندم از اینکه توانستیم نزدیک به یکسال در کنار هم پیش به سوی اهداف مهم شرکت و سازمان تامین اجتماعی حرکت کنیم؛ فرصت خدمت به جامعه بزرگ تامین اجتماعی فرصت مغتنمی است که در این برهه از زمان شامل حال همه ما شده است و می‌بایست در راستای اعتلای این سرمایه بین نسلی هرآنچه که در توان داریم به میدان بیاوریم.
عبدالهی ثابت در ادامه در راستای تقدیر و تشکر از مدیران و کارشناسان تدبیر سازه افزود: کار مهمی که شرکت ما در راستای اعتلای نیروی انسانی در سال گذشته انجام داد استقرار نظام ارزیابی عملکرد بود و خرسندیم از اینکه جمعی حرفه ای و کارآمد را در شرکت تدبیر سازه تامین در کنارهم داریم.
همچنین ثابت در ادامه تکمیل کرد: خروجی این نظام ارزیابی عملکرد کارکنان را ما در میدان کاری هم شاهد آن بودیم و توانستیم امسال به بیش از ۸۵درصد اهداف و ماموریت های پیش ببینی شده خود جامعه عمل بپوشانیم و این پیشرفت چشمگیر مارا به ظرفیتی قابل اتکا برای هلدینگ سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) تبدیل کرد‌.

وی در پایان با اشاره به پروژه های مهم در دست اقدام ضمن تقدیر و تشکر از همکاران حاضر در پروژه ها گفت: سال آینده سال شکوفایی بذر های کاشته شده امسال ما در شرکت تدبیر سازه است و در سال آینده چندین پروژه مهم دیگر به روند اجرایی در خواهد آمد و امیدواریم که بتوانیم به مانند پروژه ساختمان اداری گاندی و پروژه ساختمانی ایرانشهر خدمتی را به جامعه بزرگ تامین اجتماعی و شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی ( شستا) ارائه کنیم.
در پایان تعدادی از مدیران شرکت تدبیر سازه تامین به ارائه نقطه نظرات خود در خصوص عملکرد سالانه شرکت تدبیر سازه تامین پرداختند و همگی نوید سالی سرشار از موفقیت و پیشرفت را دادند.

قابل ذکر است این شرکت با نام سنگ تزئینی کلاردشت که قدمتی ۲۰ ساله داشت با کلیه زمین‌ها و مستحدثات آن از شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) به سازمان تأمین اجتماعی منتقل شد و در سال ۱۳۹۹ به تدبیر سازه تامین تغییر نام پیدا کرد‌

📮 روابط عمومی و امور برند شرکت تدبیر سازه تامین

🏢 تدبیرسازه؛ تدبیری نو بر مدار مولد سازی

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است