پایان عملیات گمانه زنی در پروژه یوسف آباد

 

عملیات گمانه زنی جهت آزمایش های ژئوتکنیک پروژه یوسف آباد ملک متعلق به شرکت سیمان شاهرود که از ۲ ام بهمن ماه آغاز شده بود به پایان رسید.

 

نعمت قیاسی مدیر دفتر فنی شرکت تدبیر سازه تامین در خصوص اهمیت این عملیات گفت: گمانه زنی و آزمایش ژئوتکنیک یکی از حساس ترین عملیات هایی است که در شروع هر پروژه ساختمانی به منظور ورود به مرحله دوم طراحی نقشه های سازه انجام می‌شود.

قیاسی همچنین در خصوص زمان آماده سازی پاسخ کارشناسی این عملیات گفت: باتوجه به حساسیت این آزمایش حدودا ۷ روز کاری دیگر برای تهیه گزارش کارشناسی زمان لازم است.

مدیر دفتر فنی شرکت تدبیر سازه تامین افزود: پروژه ساختمانی یوسف آباد متعلق به شرکت سیمان شاهرود در راستای سیاست های کلی نظام و سیاست های کلان شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) در خصوص مولد سازی املاک و دارایی ها به جهت تخریب و نوسازی به شرکت تدبیر سازه تامین سپرده شده است.

وی در پایان در خصوص نوع معماری و کاربری این ملک اذعان داشت: این پروژه در زمینی بالغ بر ۱۸۵۰ مترمربع در یک طبقه زیرزمین و ۵ طبقه روی همکف بااستفاده از معماری فاخر ایرانی طراحی گردیده و بااستفاده از المان های شاخص فرم، فضا و مصالح نوین احداث خواهد شد.

📮 روابط عمومی و امور برند شرکت تدبیر سازه تامین
🏢 تدبیر سازه؛ تدبیر نو بر مدار مولد سازی

پایان پیام/

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است