پیام تبریک سال نو مدیرعامل شرکت تدبیر سازه تامین

سال جدید و بهار طبیعت از راه میرسد و صحنه جهان آیینه تمام نمای قدرت خداوندی میشود.

 

حمد و سپاس پروردگار منان را که در سال گذشته با تمام فراز و فرودهایش به ما توفیق خدمت عنایت کرد.

سالها و ایام عمر متشکل از فرصتها و تهدیدها است و هنر ما این است که بتوانیم از تهدیدها فرصت سازی کنیم شرکت تدبیر سازه تامین در سالهای گذشته مشکلات و تهدیدهای فراوانی را پشت سر گذاشته است. حال با همدلی و اتحاد باید دست در دست هم نهیم و به راستی اعتلای سرمایه بین نسلی را در شرکت تدبیر سازه تامین در راستای اهداف سازمان تامین اجتماعی به منحصه ظهور برسانیم.

سال ۱۴۰۳ سال مهمی برای شرکت و نقطه عطفی برای ما کارکنان این مجموعه است. سالی است که ان شاء الله تدبیر سازه تامین جایگاه اصلی خود را در صنعت ساختمان بیش از پیش بدست آورده و ما کارکنان به عنوان عامل پیدایش اتفاقات مثبت در پی آن باشیم که طرحی نو در اندازیم.

الحمد الله نیروی انسانی تیزهوش با اراده و پرکار توانایی از پیش روی برداشتن بزرگترین مشکلات و ناملایمات را دارد و میتواند از تهدیدهای گذشته برای سال آینده فرصت سازی کنیم این مهم نیاز به برنامه ای خلاقانه عزمی جزم و همدلی وافر دارد و این چیزی است که به لطف خدا هم اکنون در شرکت وجود دارد.

در پایان باردیگر ضمن تبریک عید نوروز باستانی و آغاز سال نو تبریکات و تهیات صمیمانه خود را به خانواده های همکاران خدوم شرکت خانواده بزرگ شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) و سازمان تامین اجتماعی و ویژه به خانواده شهیدان ، جانبازان و ایثارگران تقدیم نموده و در پرتو الطاف بیکران خداوندی ، آرامش طراوت ، شادکامی و سرفرازی را برای همگان مسالت می نمایم.

محسن عبدالهی ثابت

مدیر عامل

 

📮 روابط عمومی و امور برند شرکت تدبیر سازه تامین

🏢 تدبیرسازه؛ تدبیری نو بر مدار مولد سازی

🌐sazetamin.ir

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است