تاریخچه ما:
این شرکت با نام سنگ تزئینی کلاردشت (تغییر نام داده شده به تدبیر سازه تأمین در سال 1399) با کلیه زمینها و مستحدثات آن از شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) به سازمان تأمین اجتماعی منتقل و در سال 1398 به شرکت سرمایهگذاری سیمان تأمین واگذار گردید.
چشم انداز ما:
بااستفاده از فرآیندهای شفاف تبدیل به سه شرکت سازنده ساختمان های فاخر و برتر بر اساس استانداردهای فنی و مدیریتی و با صرفه اقتصادی وهمچنین سوددهی بالا در شستا و سازمان تأمین اجتماعی شویم
سخن مدیرعامل:
13
+
کل پروژه ها
20
+
تعداد قرارداد ها
مولدسازی املاک اشاره به بهینهسازی استفاده از داراییهای ملکی دارد. فواید آن شامل افزایش ارزش املاک، کاهش هزینهها از طریق مدیریت بهتر، و ایجاد جریان نقدینگی است. همچنین، این امکان را میدهد تا داراییهای بلااستفاده به داراییهای کارآ و پرسود تبدیل شوند و به تحرک اقتصادی کمک کنند.
دکتر محسن عبدالهی ثابت
مدیرعامل13
+
کل پروژه ها
50
+
اعضای تیم
1000
+
مشتراین راضی
20
+
تعداد قراداد ها
تیم ما:
مدیر مالی و منابع انسانی
مدیر حراست
مدیر حقوقی و املاک
مدیر طرح، توسعه و برنامه ریزی
مهندس اعظم مهری
مدیر دفتر فنی
مهندس امیرحسین مرادی
معاون فنی و اجرایی
مهندس احمد محمدی مقدم
مدیر حوزه ریاست
یادداشت ها:
مولدسازی املاک اشاره به بهینهسازی استفاده از داراییهای ملکی دارد. فواید آن شامل افزایش ارزش املاک، کاهش هزینهها از طریق مدیریت بهتر، و ایجاد جریان نقدینگی است. همچنین، این امکان را میدهد تا داراییهای بلااستفاده به داراییهای کارآ و پرسود تبدیل شوند و به تحرک اقتصادی کمک کنند.
دکتر محسن عبدالهی ثابت
مدیرعامل
شرکت تدبیر سازه تامین یکی از برندهای ساختمان سازی شستا،با توجه به پتانسیل مهندسی، حقوقی و مالی در بدنه شرکت، شعار کیفیت، ایمنی و محیط زیست را اساس استراتژی های خود قرار داده است. بر همین مبنا ساخت ابنیه فاخر و قابل عرضه در سطح جامعه، مولد سازی و نگهداشت سرمایه در حوزه هولدینگ سیمان تامین از اولویتهای این شرکت است.
دکتر محمد سبحانی سنجبد
عضو موظف هیئت مدیره
روابط عمومی در سازمانها نقش کلیدی در شکلگیری و حفظ تصویر مثبت دارد. این فرایند با مدیریت ارتباطات و اطلاعرسانی، اعتماد و شهرت سازمان را تقویت میکند. استراتژیهای روابط عمومی به موقعیتیابی برند کمک کرده و پیامهای مهم سازمانی را به ذینفعان میرسانند. همچنین، در مواقع بحران، روابط عمومی کلیدی است تا پیامهای شفاف و دقیقی منتشر شود.
حسین پاکدل
مدیر روابط عمومی و امور برند